jueves, 1 de enero de 2009

Definitivamente, se quedan

Gure bizilagun berriak

9 comentarios:

5encadapié dijo...

MEnudo cotillóÓN!!! jajja Urte barrig-ON panda de cabronazooooOOOOSSS!!!!! :D

Anónimo dijo...

Gora 2009. Juerga handia izan al duzue? Gu hemen, Bilbon goizeko 6:30an oheratu ginen (Zuek baino juerga gehiago eta nola ez, afari hobea). Altxatu gara ordu batean eta amonak 14:15ean lotan jarraizen du (y luego dice que no duerme!!!!!!).
Beno, muxu bat denon partez.
Ama, Maider, Kike, osaba-izeba, Aizea, Nagore eta Peter.
Ze natilak gosaldu ditudan gaur?

Unknown dijo...

Urteberrion lehengusuak!!

Ikusten det dena ondo dijoala, argazkiak ikusita ta zuen aurpegiak, jejeje. Hasiko naiz mezuak idazten hemendik aurrera. Idatzi nuen zerbait Ikerren facebook-ean baino ikusi det hemendikan hobeto izango dela.

Bena ba, kontatu nola jun den zuen urtezahar farra, eh!. Hemen beti bezela, jan, jan ta jan ta gero parranda oreretan.

Ale, ondo segi ta besarkada haundi bat denontzat. Aio!!!

Ibon Pikabea

Anónimo dijo...

Xabi!!! Zelako enbidia puta!!!!
Aprovecha cabronazo!!!!jajaja
Ta urte berri on!

Anónimo dijo...

primos!!!

earra furgonetako lateralean jartzen duena "Party tonight here at 2 o'clock"

ni urte zaharretan teniseko kotilloira joan nintzen eta orain (urtarrilak 2 10:53) esnatu naiz. yeah.

ondo izan eta urte berri on.

Haritz.

Anónimo dijo...

primos!!!

earra furgonetako lateralean jartzen duena "Party tonight here at 2 o'clock"

ni urte zaharretan teniseko kotilloira joan nintzen eta orain (urtarrilak 2 10:53) esnatu naiz. yeah.

ondo izan eta urte berri on.

Haritz.

Anónimo dijo...

URTEBERRI ON!!!

vaya fotazos...jajjajaja

Anónimo dijo...

Koalaaaaaaaaa...esna hadi!!!! teenemos mas fotos pal blog..busca un banco con wifi!!

Nerea dijo...

Kaixo
Zuen argazkiak ikusita inbidia besterik ez duzue ematen. Iker, zure hotmaileko korreora idatzi nizun baina uste dut honera idatzita hobe izango dela. Egoitz dagoeneko joan da orain bakarkako bidaia hasten zaizu. Aprobetxatu momentu guztiak eta segi argazkiak bidaltzen. Ni egunero sartzen naiz (uste dut zure ama bezela) ea ze "nobedade" dauden ikustera.
Muxuak.
Nerea Labandibar